«N79 жалпы орта мектеп» КММ https://79.shymkent-mektebi.kz/ ru «N79 жалпы орта мектеп» КММ DataLife Engine «Ұлттың ұлы құндылығы – тіл» тақырыбында қазақ тілі мен әдебиет бірлестігінің ұйымдастыруымен 8-11сыныптар арасында эссе байқауы https://79.shymkent-mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/769-ltty-ly-ndylyy-tl-tayrybynda-aza-tl-men-debiet-brlestgn-jymdastyruymen-8-11synyptar-arasynda-jesse-bajauy.html https://79.shymkent-mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/769-ltty-ly-ndylyy-tl-tayrybynda-aza-tl-men-debiet-brlestgn-jymdastyruymen-8-11synyptar-arasynda-jesse-bajauy.html Шымкент қаласы білім басқармасына қарасты №79 жалпы орта білім беретін мектепте  5 қыркүйек- Қазақстан халық тілдері мерекесіне орай  «Тілдер тоғысқан мереке» онкүндігі аясында «Ұлттың ұлы құндылығы – тіл» тақырыбында қазақ тілі мен әдебиет бірлестігінің ұйымдастыруымен 8-11сыныптар арасында эссе байқауы өтті.
✍️ Байқаудың басты мақсаты – жас ұрпақтың тілге деген сүйіспеншілігін арттыру, мемлекеттік тілдің мәртебесін көтеру және көркем оймен еркін жеткізе білуге баулу болды.
#Тілдер_тоғысқан_мереке
#79мектеп
#біртұтастәрбие
#ЭкоБолашакқ
#Шымкент_қаласы_білім_басқармасы
#shymkenttarbye
#Шымкентәдістемелікорталық
#shymkenttarbye
#Шымкент_мектеппарламенті_2025
#ШЫМБКАК
#Балалар_жылы_Шымкент
]]>
Шымкент қаласы білім басқармасына қарасты №79 жалпы орта білім беретін мектепте  5 қыркүйек- Қазақстан халық тілдері мерекесіне орай  «Тілдер тоғысқан мереке» онкүндігі аясында «Ұлттың ұлы құндылығы – тіл» тақырыбында қазақ тілі мен әдебиет бірлестігінің ұйымдастыруымен 8-11сыныптар арасында эссе байқауы өтті.
✍️ Байқаудың басты мақсаты – жас ұрпақтың тілге деген сүйіспеншілігін арттыру, мемлекеттік тілдің мәртебесін көтеру және көркем оймен еркін жеткізе білуге баулу болды.
#Тілдер_тоғысқан_мереке
#79мектеп
#біртұтастәрбие
#ЭкоБолашакқ
#Шымкент_қаласы_білім_басқармасы
#shymkenttarbye
#Шымкентәдістемелікорталық
#shymkenttarbye
#Шымкент_мектеппарламенті_2025
#ШЫМБКАК
#Балалар_жылы_Шымкент

]]>
admin Thu, 04 Sep 2025 16:41:23 +0600
Хабарландыру!!! https://79.shymkent-mektebi.kz/main/768-habarlandyru.html https://79.shymkent-mektebi.kz/main/768-habarlandyru.html Хабарландыру!!!


Қазақстан  Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 355 (01.03.2023 ж. № 56 өзгерістермен) бұйрығымен бекітілген Қамқоршылық кеңестің жұмысын ұйымдастырудың үлгілік қағидаларының және оны білім беру ұйымдарында сайлау тәртібінің (бұдан әрі – Қағидалар) 2-тарауының орындау мақсатында Орта білім беру ұйымдарында, оның ішінде мамандандырылған және арнайы білім беру ұйымдарында қамқоршылық кеңестерді қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізіледі.


Қағидалардың 2-тарауының 10-тармағына сәйкес (2023 жылғы 1 наурыздағы № 56 бұйрыққа 2-қосымша) орта білім беру ұйымдарының, оның ішінде мамандандырылған және арнайы білім беру ұйымдарының Қамқоршылық кеңесінің құрамына:


1) осы білім беру ұйымында білім алушылардың ата-аналары немесе өзге де заңды өкілдері (сыныптардың әрбір параллелінен осы білім беру ұйымында білім алушылардың бір ата-анасынан немесе өзге де заңды өкілінен) - 11 адамнан аспайды;


2) педагогикалық еңбек ардагерлері (бар болса) - 1 адам;


3) жергілікті өкілді және/немесе атқарушы және / немесе Құқық қорғау органдарының өкілдері-1-3 адам;


4) үкіметтік емес (коммерциялық емес) ұйымдардың өкілдері-1-2 адам;


5) қайырымдылық жасаушылар және / немесе меценаттар (бар болса) - 1-2 адам;


6) бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдері (бар болса) – 1 адам;


7) оқушылардың өзін – өзі басқару органдарының өкілдері-1-2 адам.


9-тармаққа сәйкес Үміткерлер Қамқоршылық кеңесті сайлау және оның құрамы бойынша ұсыныстарды қабылдау туралы хабарландыруда көрсетілген мерзімдерде төменде көрсетілген мекен-жай бойынша білім беру ұйымдарына мынадай құжаттарды ұсынады:


1) өтініш (еркін нысанда);


2) кандидаттың жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;


3) қазақ немесе орыс тілдеріндегі түйіндеме;


4) білімі бар екендігі туралы құжаттың көшірмесі (бар болса);


5) Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу комитетінің аумақтық бөлімшелері берген соттылығы мен сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарының жоқтығын растайтын құжаттар.


Кандидаттар кәсіби (немесе) қоғамдық қызмет туралы қосымша мәліметтер береді.


11-тармаққа сәйкес Қамқоршылық кеңес мүшелігіне үміткерлерді ата-аналар жұртшылығының жалпы жиналысында іріктеуден өткен білім беру ұйымдары ұсынады.



Ата-аналар жұртшылығынан үміткерлердің тізімі (әрбір сынып параллельінен осы білім беру ұйымындағы білім алушылардың бір ата-анасы немесе заңды өкілі) осы Қағидалардың 9-тармағында көрсетілген


құжаттармен қоса тиісті саланың уәкілетті органына немесе білім беру саласындағы жергілікті атқарушы органға жіберіледі.


Жоғарыда айтылғандардың негізінде ағымдағы жылдың 5 -25 ақпан аралығында Шымкент қаласы Білім басқармасының Қамқоршылық кеңесі комиссиясына ата-аналар жұртшылығынан үміткерлердің тізімін Қағидалардың 9, 10, және 11-тармақтарына сәйкестігін бағалау үшін мемлекеттік және ресми тілдерде қағаз жүзінде ұсынады.



Білім беру ұйымының атауы

Мекен-жайы


«№79 жалпы орта білім беретін мектебі»

Тұран ш.а. Тұран 437



]]>
Хабарландыру!!!


Қазақстан  Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 27 шілдедегі № 355 (01.03.2023 ж. № 56 өзгерістермен) бұйрығымен бекітілген Қамқоршылық кеңестің жұмысын ұйымдастырудың үлгілік қағидаларының және оны білім беру ұйымдарында сайлау тәртібінің (бұдан әрі – Қағидалар) 2-тарауының орындау мақсатында Орта білім беру ұйымдарында, оның ішінде мамандандырылған және арнайы білім беру ұйымдарында қамқоршылық кеңестерді қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізіледі.


Қағидалардың 2-тарауының 10-тармағына сәйкес (2023 жылғы 1 наурыздағы № 56 бұйрыққа 2-қосымша) орта білім беру ұйымдарының, оның ішінде мамандандырылған және арнайы білім беру ұйымдарының Қамқоршылық кеңесінің құрамына:


1) осы білім беру ұйымында білім алушылардың ата-аналары немесе өзге де заңды өкілдері (сыныптардың әрбір параллелінен осы білім беру ұйымында білім алушылардың бір ата-анасынан немесе өзге де заңды өкілінен) - 11 адамнан аспайды;


2) педагогикалық еңбек ардагерлері (бар болса) - 1 адам;


3) жергілікті өкілді және/немесе атқарушы және / немесе Құқық қорғау органдарының өкілдері-1-3 адам;


4) үкіметтік емес (коммерциялық емес) ұйымдардың өкілдері-1-2 адам;


5) қайырымдылық жасаушылар және / немесе меценаттар (бар болса) - 1-2 адам;


6) бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдері (бар болса) – 1 адам;


7) оқушылардың өзін – өзі басқару органдарының өкілдері-1-2 адам.


9-тармаққа сәйкес Үміткерлер Қамқоршылық кеңесті сайлау және оның құрамы бойынша ұсыныстарды қабылдау туралы хабарландыруда көрсетілген мерзімдерде төменде көрсетілген мекен-жай бойынша білім беру ұйымдарына мынадай құжаттарды ұсынады:


1) өтініш (еркін нысанда);


2) кандидаттың жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;


3) қазақ немесе орыс тілдеріндегі түйіндеме;


4) білімі бар екендігі туралы құжаттың көшірмесі (бар болса);


5) Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу комитетінің аумақтық бөлімшелері берген соттылығы мен сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарының жоқтығын растайтын құжаттар.


Кандидаттар кәсіби (немесе) қоғамдық қызмет туралы қосымша мәліметтер береді.


11-тармаққа сәйкес Қамқоршылық кеңес мүшелігіне үміткерлерді ата-аналар жұртшылығының жалпы жиналысында іріктеуден өткен білім беру ұйымдары ұсынады.



Ата-аналар жұртшылығынан үміткерлердің тізімі (әрбір сынып параллельінен осы білім беру ұйымындағы білім алушылардың бір ата-анасы немесе заңды өкілі) осы Қағидалардың 9-тармағында көрсетілген


құжаттармен қоса тиісті саланың уәкілетті органына немесе білім беру саласындағы жергілікті атқарушы органға жіберіледі.


Жоғарыда айтылғандардың негізінде ағымдағы жылдың 5 -25 ақпан аралығында Шымкент қаласы Білім басқармасының Қамқоршылық кеңесі комиссиясына ата-аналар жұртшылығынан үміткерлердің тізімін Қағидалардың 9, 10, және 11-тармақтарына сәйкестігін бағалау үшін мемлекеттік және ресми тілдерде қағаз жүзінде ұсынады.



Білім беру ұйымының атауы

Мекен-жайы


«№79 жалпы орта білім беретін мектебі»

Тұран ш.а. Тұран 437



]]>
admin Mon, 24 Feb 2025 10:30:58 +0600
"ЖЕТКІНШЕКТІҢ ЖЕТІ ЖАРҒЫСЫ" ЖОБАСЫ https://79.shymkent-mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/767-zhetknshekt-zhet-zharysy-zhobasy.html https://79.shymkent-mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/767-zhetknshekt-zhet-zharysy-zhobasy.html "ЖЕТКІНШЕКТІҢ ЖЕТІ ЖАРҒЫСЫ" ЖОБАСЫ 
Шымкент қаласы білім басқармасына қарасты N79 жалпы орта білім беретін мектебінде 2024 жылдың 17 сәуір күні ДТІЖО К. Маркабаева мен Қаратау ауданы АПБ ЖПҚБ ЮПБ УПИ мектеп инспекторы полиция майоры Б.Танкишовпен бірлесе отырып 8-11 сынып оқушыларына нашақорлық, маскүнемдік, темекі шегудің адам өміріне аса қауіптілігін ұғындыра отырып, алдын алу, саналы, салауатты өмір сүруге тәрбиелеу мақсатында «Нашақорлыққа жол жоқ!» тақырыбында оқушыларға профилактикалық түсіндірмелі жұмысы жүргізілді.

]]>
"ЖЕТКІНШЕКТІҢ ЖЕТІ ЖАРҒЫСЫ" ЖОБАСЫ 
Шымкент қаласы білім басқармасына қарасты N79 жалпы орта білім беретін мектебінде 2024 жылдың 17 сәуір күні ДТІЖО К. Маркабаева мен Қаратау ауданы АПБ ЖПҚБ ЮПБ УПИ мектеп инспекторы полиция майоры Б.Танкишовпен бірлесе отырып 8-11 сынып оқушыларына нашақорлық, маскүнемдік, темекі шегудің адам өміріне аса қауіптілігін ұғындыра отырып, алдын алу, саналы, салауатты өмір сүруге тәрбиелеу мақсатында «Нашақорлыққа жол жоқ!» тақырыбында оқушыларға профилактикалық түсіндірмелі жұмысы жүргізілді.
#Шымкент_қаласы_білім_басқармасы
#shymkenttarbye 
#біртұтас_тәрбие

]]>
admin Wed, 17 Apr 2024 17:04:00 +0600
“САПАЛЫ БІЛІМ” ЖОБАСЫ АЯСЫНДА https://79.shymkent-mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/653-sapaly-blm-zhobasy-ajasynda.html https://79.shymkent-mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/653-sapaly-blm-zhobasy-ajasynda.html Шымкент қаласы білім басқармасына қарасты N°79 жалпы орта білім беретін мектебінде 2024 жылдың 20 наурыз күні "Сапалы білім” жобасы аясында  4"А” сынып оқушыларымен  дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Шымырбаева Айнур Абайбеккызы дене шынықтыру сабағында "Баскетбол элементтері бар ойындар" тақырыбында ашық сабақ өтті.
📚Сабақтың негізгі мақсаты: 
📌1)Баскетбол ойынындағы қозғалмалы әдістерді үйрету.
2)Оқушылардың икемділігін, ептілігін жетілдіру.
3)Спортқа деген сүйіспеншілігін арттыру.
    Педагог Шымырбаева Айнур Абайбеккызы тақырыпты оқушыларға түрлі әдіс-тәсілдермен түсіндірді. Сабақ барысында оқушылар топқа бөлініп, тапсырмалар орындады.
📌"Лайк" әдісімен кері байланыс жасалды.
Балалар сабаққа белсенді қатысты.
Сабақ жоспарға сәйкес өз деңгейінде өтті!
]]>
Шымкент қаласы білім басқармасына қарасты N°79 жалпы орта білім беретін мектебінде 2024 жылдың 20 наурыз күні "Сапалы білім” жобасы аясында  4"А” сынып оқушыларымен  дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Шымырбаева Айнур Абайбеккызы дене шынықтыру сабағында "Баскетбол элементтері бар ойындар" тақырыбында ашық сабақ өтті.
📚Сабақтың негізгі мақсаты: 
📌1)Баскетбол ойынындағы қозғалмалы әдістерді үйрету.
2)Оқушылардың икемділігін, ептілігін жетілдіру.
3)Спортқа деген сүйіспеншілігін арттыру.
    Педагог Шымырбаева Айнур Абайбеккызы тақырыпты оқушыларға түрлі әдіс-тәсілдермен түсіндірді. Сабақ барысында оқушылар топқа бөлініп, тапсырмалар орындады.
📌"Лайк" әдісімен кері байланыс жасалды.
Балалар сабаққа белсенді қатысты.
Сабақ жоспарға сәйкес өз деңгейінде өтті!
]]>
admin Tue, 16 Apr 2024 10:28:14 +0600
Мемлекет басшысы әйелдердің құқықтары мен балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған заңдарға қол қойды. https://79.shymkent-mektebi.kz/main/661-memleket-basshysy-jelderd-ytary-men-balalardy-aupszdgn-amtamasyz-etuge-bayttalan-zadara-ol-ojdy.html https://79.shymkent-mektebi.kz/main/661-memleket-basshysy-jelderd-ytary-men-balalardy-aupszdgn-amtamasyz-etuge-bayttalan-zadara-ol-ojdy.html Мемлекет басшысы әйелдердің құқықтары мен балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған заңдарға қол қойды.
Президент Қасым-Жомарт Тоқаев «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне әйелдердің құқықтары мен балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелері бойынша өзгертулер мен толықтырулар енгізу туралы» және «Қазақстан Республикасы Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексіне әйелдердің құқықтары мен балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасының заңдарына қол қойды.
Мемлекет басшысы 2022 жылғы 16 наурыздағы және 2023 жылғы 1 қыркүйектегі Қазақстан халқына арнаған жолдауларында әйелдер мен балаларға қатысты зорлық-зомбылық үшін жазаны қатаңдатуды тапсырғанын еске сала кетейік.
Енгізілген түзетулер қоғамда қызу талқыланды. Парламент палаталарының отырыстарына Ұлттық құрылтай мүшелері, үкіметтік емес ұйымдардың, Президент жанындағы Әйелдер істері және отбасылық-демографиялық саясат жөніндегі ұлттық комиссияның, Адам құқықтары жөніндегі ұлттық орталықтың өкілдері және Балалар құқықтары жөніндегі уәкіл қатысты.
t.me/aqorda_resmi
]]>
Мемлекет басшысы әйелдердің құқықтары мен балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған заңдарға қол қойды.
Президент Қасым-Жомарт Тоқаев «Қазақстан Республикасының кейбір заңнамалық актілеріне әйелдердің құқықтары мен балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелері бойынша өзгертулер мен толықтырулар енгізу туралы» және «Қазақстан Республикасы Әкімшілік құқық бұзушылық туралы кодексіне әйелдердің құқықтары мен балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы» Қазақстан Республикасының заңдарына қол қойды.
Мемлекет басшысы 2022 жылғы 16 наурыздағы және 2023 жылғы 1 қыркүйектегі Қазақстан халқына арнаған жолдауларында әйелдер мен балаларға қатысты зорлық-зомбылық үшін жазаны қатаңдатуды тапсырғанын еске сала кетейік.
Енгізілген түзетулер қоғамда қызу талқыланды. Парламент палаталарының отырыстарына Ұлттық құрылтай мүшелері, үкіметтік емес ұйымдардың, Президент жанындағы Әйелдер істері және отбасылық-демографиялық саясат жөніндегі ұлттық комиссияның, Адам құқықтары жөніндегі ұлттық орталықтың өкілдері және Балалар құқықтары жөніндегі уәкіл қатысты.
t.me/aqorda_resmi
]]>
admin Mon, 15 Apr 2024 13:30:39 +0600
ПРЕЗИДЕНТ: КЛИМАТТЫҚ ӨЗГЕРІС САЛДАРЫН АЗАЙТУҒА ҰМТЫЛУ- ҒЫЛЫМ АЛДЫНДА ТҰРҒАН МАҢЫЗДЫ МІНДЕТ https://79.shymkent-mektebi.kz/main/662-prezident-klimatty-zgers-saldaryn-azajtua-mtylu-ylym-aldynda-tran-mayzdy-mndet.html https://79.shymkent-mektebi.kz/main/662-prezident-klimatty-zgers-saldaryn-azajtua-mtylu-ylym-aldynda-tran-mayzdy-mndet.html
ПРЕЗИДЕНТ: КЛИМАТТЫҚ ӨЗГЕРІС САЛДАРЫН АЗАЙТУҒА ҰМТЫЛУ- ҒЫЛЫМ АЛДЫНДА ТҰРҒАН МАҢЫЗДЫ МІНДЕТ  
Мемлекет басшысы Қ.Тоқаев  Ғылым және технологиялар жөніндегі ұлттық кеңеске қатысты.
Президент кеңесте отандық ғылымды дамытудың бес бағыты бойынша Үкіметке  нақты  тапсырмалар берді. Оның бірі – ғылымның әлеуетін табиғи және техногенді апаттарды болжау, климаттық өзгерістер салдарымен күрес мақсатында пайдалану болса, екіншісі – ғылымның экономикалық сатылап дамуына тигізер оң ықпалын арттыру. Тағы бір бағыт  – жасанды интеллектіні дамыту болса, төртінші бағыт – университет ғылымын дамыту және ғылыми инфрақұрылым саласындағы қордаланған мәселелерді шешу. Бесінші бағыт – ғылымды дамыту үшін ғылыми кадрлар әлеуетін көтеру.
Елімізде қазіргі күні ғылымның дамуына мемлекет тарапынан ерекше көңіл бөлініп, барынша жақсы жағдайлар жасалуда. 
Мысалға, ғылымды дамыту, ғылым қызметкерлерін қолдау мақсатында тәуелсіздік жылдарында арнайы заңнамалық өзгерістер енгізілді. Әрине,  мұның бәрі ғылымды дамытуға арналған нақты шаралар болып табылады.
Бүгінгі таңда Президенттің айтуынша, ғылым ел мен қоғам игілігіне, яғни қолданбалы мақсатқа жұмыс істеуі керек. Соңғы кезде жиілеп кеткен климаттық өзгерістердің салдарынан туындаған түрлі апаттардың алдын алу үшін оларды болжау жүйесін жолға қою қажет. Бұл үшін сапалы ғылыми қорытынды және оны жасайтын білікті кадрлар керек дегенді айтты.
Осылай деген Президент елімізде соңғы 80 жылда болмаған алапат су тасқынының себеп-салдарына арнайы тоқталды. 
«Оның түп себебін жаһандық климаттан іздеу керек, себебі соңғы жылдары барлық елдерде табиғи апаттар жиілеп кетті. Мысалы, 1980-1985 жылдары әлемде 1700-ге жуық табиғи апат болған, ал 2010-2015 жылдары олардың саны 3700-ден асқан, яғни аз уақыттың ішінде табиғи апат саны екі есе артты. Олардың жартысына жуығы – суға қатысты апаттар. Ендеше, табиғи апаттарды алдын ала болжап, климаттық өзгеріс салдарын азайтуға ұмтылу – ғылым алдында тұрған маңызды міндет- деп, атап өтті.
Осыған орай, мемлекет басшысы  гидромелиоративтік-құрылыс институтын қайта құру, Сейсмология институтының ғылыми әлеуетін арттыру, Алматыдағы Аймақтық гляциологиялық орталықтың әлеуетін барынша пайдалануға байланысты Үкіметке бірқатар тапсырмалар берді.


]]>
ПРЕЗИДЕНТ: КЛИМАТТЫҚ ӨЗГЕРІС САЛДАРЫН АЗАЙТУҒА ҰМТЫЛУ- ҒЫЛЫМ АЛДЫНДА ТҰРҒАН МАҢЫЗДЫ МІНДЕТ  
Мемлекет басшысы Қ.Тоқаев  Ғылым және технологиялар жөніндегі ұлттық кеңеске қатысты.
Президент кеңесте отандық ғылымды дамытудың бес бағыты бойынша Үкіметке  нақты  тапсырмалар берді. Оның бірі – ғылымның әлеуетін табиғи және техногенді апаттарды болжау, климаттық өзгерістер салдарымен күрес мақсатында пайдалану болса, екіншісі – ғылымның экономикалық сатылап дамуына тигізер оң ықпалын арттыру. Тағы бір бағыт  – жасанды интеллектіні дамыту болса, төртінші бағыт – университет ғылымын дамыту және ғылыми инфрақұрылым саласындағы қордаланған мәселелерді шешу. Бесінші бағыт – ғылымды дамыту үшін ғылыми кадрлар әлеуетін көтеру.
Елімізде қазіргі күні ғылымның дамуына мемлекет тарапынан ерекше көңіл бөлініп, барынша жақсы жағдайлар жасалуда. 
Мысалға, ғылымды дамыту, ғылым қызметкерлерін қолдау мақсатында тәуелсіздік жылдарында арнайы заңнамалық өзгерістер енгізілді. Әрине,  мұның бәрі ғылымды дамытуға арналған нақты шаралар болып табылады.
Бүгінгі таңда Президенттің айтуынша, ғылым ел мен қоғам игілігіне, яғни қолданбалы мақсатқа жұмыс істеуі керек. Соңғы кезде жиілеп кеткен климаттық өзгерістердің салдарынан туындаған түрлі апаттардың алдын алу үшін оларды болжау жүйесін жолға қою қажет. Бұл үшін сапалы ғылыми қорытынды және оны жасайтын білікті кадрлар керек дегенді айтты.
Осылай деген Президент елімізде соңғы 80 жылда болмаған алапат су тасқынының себеп-салдарына арнайы тоқталды. 
«Оның түп себебін жаһандық климаттан іздеу керек, себебі соңғы жылдары барлық елдерде табиғи апаттар жиілеп кетті. Мысалы, 1980-1985 жылдары әлемде 1700-ге жуық табиғи апат болған, ал 2010-2015 жылдары олардың саны 3700-ден асқан, яғни аз уақыттың ішінде табиғи апат саны екі есе артты. Олардың жартысына жуығы – суға қатысты апаттар. Ендеше, табиғи апаттарды алдын ала болжап, климаттық өзгеріс салдарын азайтуға ұмтылу – ғылым алдында тұрған маңызды міндет- деп, атап өтті.
Осыған орай, мемлекет басшысы  гидромелиоративтік-құрылыс институтын қайта құру, Сейсмология институтының ғылыми әлеуетін арттыру, Алматыдағы Аймақтық гляциологиялық орталықтың әлеуетін барынша пайдалануға байланысты Үкіметке бірқатар тапсырмалар берді.
Показать перевод














Все реакции:11
]]>
admin Fri, 12 Apr 2024 17:49:18 +0600
"ОҚУҒА ҚҰШТАР МЕКТЕП" ЖОБАСЫ АЯСЫНДА https://79.shymkent-mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/664-oua-shtar-mektep-zhobasy-ajasynda.html https://79.shymkent-mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/664-oua-shtar-mektep-zhobasy-ajasynda.html "ОҚУҒА ҚҰШТАР МЕКТЕП" ЖОБАСЫ АЯСЫНДА 
Шымкент қаласы білім басқармасына қарасты №79 жалпы орта білім беретін мектебінде «Оқуға құштар мектеп» жобасын іске асыру мақсатында «Мейірімділік-рухани жан байлығы» тақырыбында «Достық, мейірімділік» тақырыбындағы үздік кітап оқушы сайысы ұйымдастырылды.
  Шарт бойынша, әрбір қатысушы сынып достық пен мейірімділік тақырыбындағы кітаптар оқып, кітап мазмұнын берілген («Менің (біздің) оқыған кітабымыздың аты, авторы...», «Бұл кітап маған ерекше ұнады (ұнамады), себебі...»,  «Бұл кітапты оқу арқылы мен .... үйрендім»)  сөз оралымдарын қолдана отырып баяндап шықты.  Сондай-ақ, оқыған кітаптарынан ең әсерлі жерінен монолог оқып, кітапқа буктрейллер немесе кітапқа жарнама жасау арқылы да сайысқа түсті. Қатысушыларды оқушылар «Оқимын, ойланамын» бағалау парағы арқылы бағалап отырды.
#Shymkent_bilim
#Біртұтас_тәрбие
#Сапалы_білім_жобасы
#Тәрбие_құндылық
#Мектеп_парламенті
#Шымкент_қаласы_білім_басқармасы
]]>
"ОҚУҒА ҚҰШТАР МЕКТЕП" ЖОБАСЫ АЯСЫНДА 
Шымкент қаласы білім басқармасына қарасты №79 жалпы орта білім беретін мектебінде «Оқуға құштар мектеп» жобасын іске асыру мақсатында «Мейірімділік-рухани жан байлығы» тақырыбында «Достық, мейірімділік» тақырыбындағы үздік кітап оқушы сайысы ұйымдастырылды.
  Шарт бойынша, әрбір қатысушы сынып достық пен мейірімділік тақырыбындағы кітаптар оқып, кітап мазмұнын берілген («Менің (біздің) оқыған кітабымыздың аты, авторы...», «Бұл кітап маған ерекше ұнады (ұнамады), себебі...»,  «Бұл кітапты оқу арқылы мен .... үйрендім»)  сөз оралымдарын қолдана отырып баяндап шықты.  Сондай-ақ, оқыған кітаптарынан ең әсерлі жерінен монолог оқып, кітапқа буктрейллер немесе кітапқа жарнама жасау арқылы да сайысқа түсті. Қатысушыларды оқушылар «Оқимын, ойланамын» бағалау парағы арқылы бағалап отырды.
#Shymkent_bilim
#Біртұтас_тәрбие
#Сапалы_білім_жобасы
#Тәрбие_құндылық
#Мектеп_парламенті
#Шымкент_қаласы_білім_басқар
]]>
admin Fri, 12 Apr 2024 15:57:20 +0600
“20 МИНУТ КІТАП ОҚУ” ЖОБАСЫ АЯСЫНДА https://79.shymkent-mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/663-20-minut-ktap-ou-zhobasy-ajasynda.html https://79.shymkent-mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/663-20-minut-ktap-ou-zhobasy-ajasynda.html
“20 МИНУТ КІТАП ОҚУ” ЖОБАСЫ АЯСЫНДА
Кітап адам өмірінде аса маңызды рөл атқарады. Кітап елді сүюге, талапты, кішіпейіл болуға, мейірімділікке, төзімділікке баулиды. Кітап жаман әдеттерден аулақ болуға шақырады. Кітапты біздің қоғамымыздың әрбір адамы күнделікті тұрмысында қолданады. Одан ақыл – кеңес, тәлім – тәрбие, үлгі - өнеге алады. 
Осыған орай, Шымкент қаласы білім басқармасына қарасты №79 жалпы орта білім беретін мектеп кітапханасында жас бүлдіршіндерді кітап оқуға баулу мақсатында «20 минут кітап оқу» жобасы аясы ұйымдастырылып, бастауыш сынып оқушыларын кітап оқуға шақыруда. 04.04.2024 жылы 4 сынып оқушылары  мектеп кітапханасында ертегі әлеміне саяхат жасады. Оқушылар ертегі кітаптарды оқи отырып, өз түсінгендерін достарына баяндап берді. Ертегі кейіпкерлерін сипаттау арқылы жақсы мен жаманды, адамдық пен адамгершілік жайында пікір айтты.


]]>
“20 МИНУТ КІТАП ОҚУ” ЖОБАСЫ АЯСЫНДА
Кітап адам өмірінде аса маңызды рөл атқарады. Кітап елді сүюге, талапты, кішіпейіл болуға, мейірімділікке, төзімділікке баулиды. Кітап жаман әдеттерден аулақ болуға шақырады. Кітапты біздің қоғамымыздың әрбір адамы күнделікті тұрмысында қолданады. Одан ақыл – кеңес, тәлім – тәрбие, үлгі - өнеге алады. 
Осыған орай, Шымкент қаласы білім басқармасына қарасты №79 жалпы орта білім беретін мектеп кітапханасында жас бүлдіршіндерді кітап оқуға баулу мақсатында «20 минут кітап оқу» жобасы аясы ұйымдастырылып, бастауыш сынып оқушыларын кітап оқуға шақыруда. 04.04.2024 жылы 4 сынып оқушылары  мектеп кітапханасында ертегі әлеміне саяхат жасады. Оқушылар ертегі кітаптарды оқи отырып, өз түсінгендерін достарына баяндап берді. Ертегі кейіпкерлерін сипаттау арқылы жақсы мен жаманды, адамдық пен адамгершілік жайында пікір айтты.
#Shymkent_bilim
#Біртұтас_тәрбие
#Сапалы_білім_жобасы
#Тәрбие_құндылық
#Мектеп_парламенті
#Шымкент_қаласы_білім_басқармасы
Показать перевод










Все реакции:7Жетпіс Тоғызыншы и ещё 6
]]>
admin Fri, 12 Apr 2024 15:54:14 +0600
ҚҰТТЫҚТАЙМЫЗ! https://79.shymkent-mektebi.kz/o-detskom-sade/zhetstktermz/665-ttytajmyz.html https://79.shymkent-mektebi.kz/o-detskom-sade/zhetstktermz/665-ttytajmyz.html
ҚҰТТЫҚТАЙМЫЗ!✨
Bilim-orkenieti ұлттық инновациялық ғылыми-зерттеу орталығының бастамасымен мемлекет басшысы Қасым Жомарт Кемелұлының "Тәуелсіздік бәрінен қымбат" атты бағдарламалық мақаласын, білім беру саласында білім алушылардың арасында кеңінен насихаттау мақсатында өткізілген республикалық эссе жазу байқауында "Қазақстан дарыны" номинациясы бойынша  І-дәрежелі диплом және төсбелгімен марапатталған 4 Г сынып оқушысы Насыр Әмір Ерболұлын, жетекшісі Нахаева Айгүл Пердеқызын құттықтаймыз!!!! 
Мектебіміздің дарынды оқушысы Әмірге жоғары биіктерді бағындыруды тілейміз!!!


]]>
🌟ҚҰТТЫҚТАЙМЫЗ!✨
Bilim-orkenieti ұлттық инновациялық ғылыми-зерттеу орталығының бастамасымен мемлекет басшысы Қасым Жомарт Кемелұлының "Тәуелсіздік бәрінен қымбат" атты бағдарламалық мақаласын, білім беру саласында білім алушылардың арасында кеңінен насихаттау мақсатында өткізілген республикалық эссе жазу байқауында "Қазақстан дарыны" номинациясы бойынша  І-дәрежелі диплом және төсбелгімен марапатталған 4 Г сынып оқушысы Насыр Әмір Ерболұлын, жетекшісі Нахаева Айгүл Пердеқызын құттықтаймыз!!!! 
Мектебіміздің дарынды оқушысы Әмірге жоғары биіктерді бағындыруды тілейміз!!!
#Shymkent_bilim
#Біртұтас_тәрбие
#Сапалы_білім_жобасы
#Тәрбие_құндылық
#Мектеп_парламенті
#Шымкент_қаласы_білім_басқармасы
Показать перевод
















Все реакции:13Жетпіс Тоғызыншы и ещё 12
]]>
admin Fri, 12 Apr 2024 14:46:07 +0600
“САПАЛЫ БІЛІМ” ЖОБАСЫ АЯСЫНДА https://79.shymkent-mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/666-sapaly-blm-zhobasy-ajasynda.html https://79.shymkent-mektebi.kz/meroprijatija-prazdniki/666-sapaly-blm-zhobasy-ajasynda.html
“САПАЛЫ БІЛІМ” ЖОБАСЫ АЯСЫНДА
Щымкент қаласы білім басқармасына қарасты №79 жалпы орта білім беретін мектебінде 9- сыныптарға кәсіби бағыт- бағдар беру бойынша өткен «Кәсіп туралы не оқуға болады?» тақырыбындағы кітап көрмесімен таныстырылды.
Мектебіміздің кітапханашысы Шарафи Маржан жоғары 9 сынып оқушыларымен мамандықтарға байланысты кітап көрмесін ұйымдастырды.
Мақсаты: Мамандық таңдауда жауапкершілікті қалыптасытыру, өзін-өзі тану аймағын кеңейту, мамандық әлемінен ақпараттар алу, қазіргі заманның тапшы мамандықтарын көрсетіп сол бағытқа кәсіби бағыт беру.  Мамандық таңдауда Жүсіпбек Аймауытовтың «Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ оның кез келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе» - деген сөзін басшылыққа алу керектігі жайлы оқушыларға ескертілді. Ең бастысы – адам еңбекке қабілетті, зейінді болуы қажет. Өз ісіне сенімді, дұрыс таңдаған адам ғана жетістікке жетеді деп тұжырымдалды.


]]>
“САПАЛЫ БІЛІМ” ЖОБАСЫ АЯСЫНДА
Щымкент қаласы білім басқармасына қарасты №79 жалпы орта білім беретін мектебінде 9- сыныптарға кәсіби бағыт- бағдар беру бойынша өткен «Кәсіп туралы не оқуға болады?» тақырыбындағы кітап көрмесімен таныстырылды.
Мектебіміздің кітапханашысы Шарафи Маржан жоғары 9 сынып оқушыларымен мамандықтарға байланысты кітап көрмесін ұйымдастырды.
Мақсаты: Мамандық таңдауда жауапкершілікті қалыптасытыру, өзін-өзі тану аймағын кеңейту, мамандық әлемінен ақпараттар алу, қазіргі заманның тапшы мамандықтарын көрсетіп сол бағытқа кәсіби бағыт беру.  Мамандық таңдауда Жүсіпбек Аймауытовтың «Мамандықтың жаманы жоқ, бірақ оның кез келгеніне икемділік қажет, бұл жай күнелту, тамақ асыраудың ғана жолы емес, үлкен өнерді, зор шеберлікті қажет ететін нәрсе» - деген сөзін басшылыққа алу керектігі жайлы оқушыларға ескертілді. Ең бастысы – адам еңбекке қабілетті, зейінді болуы қажет. Өз ісіне сенімді, дұрыс таңдаған адам ғана жетістікке жетеді деп тұжырымдалды.
#Shymkent_bilim
#Біртұтас_тәрбие
#Сапалы_білім_жобасы
#Тәрбие_құндылық
#Мектеп_парламенті
#Шымкент_қаласы_білім_басқармасы
Показать перевод












Все реакции:6Жетпіс Тоғызыншы и ещё 5
]]>
admin Fri, 12 Apr 2024 10:35:31 +0600